LIKE ME LIKE ME!
P/s: Kalau tak suka, anda boleh hold Ctrl and then tekan W :D

Nombor bertuah :)

Thursday, October 27, 2011

Lukisan O.o

" Ada bakat terpendam . Kenapa tak ambil subjek seni ? "
" Seni banyak buat folio lah cikguuu . Saya kan malas nak buat benda benda macam tu :P "
" Malas je alasannya . Benda dah lepas pun , kalau anak kau ada bakat macam tu , galakkan dia ambil seni . Banyak jugak kelebihannya . ( Oh ye , siapa bapak dia ? ) "
" Apa ni cikguuuuuuu ! Saya mana ada anak -.- "
" " Kalau . " Tak faham maksud kalau ? Orang putih kata " If " "

Okay , cikgu aku sudah mula mengarut . Well , itulah SuperRo kami .

Ada satu persoalan di situ . Kenapa aku tak ambil subjek seni ? Oh yeah , aku suka melukis . Suka gila ! Itu pun , masa dulu lah . Sekarang ni , aku dah jarang melukis . Kenapa ? Sebab tak ada masa . Tipu . Masa aku banyak digunakan untuk berFeBeying jea . Haha .

Well , sekarang ni kan . Aku tak tahu lah kenapa , aku dah tak boleh nak melukis macam dulu . Sebab aku dah lama tak melukis kot ? Hmm . Maybe . Tapi ada masa masa tertentu aku boleh melukis macam dulu . Eh eh . Macam magic pulak . Aku cemburu gila kat orang yang pandai melukis , plus pandai mewarna . Aku nak jadi macam diaorang ! Abang aku yang second , pandai lukis potret and corak . Cantik bila dia lukis corak ! Aku suka Abang aku yang ketiga , pandai lukis pemandangan . Abang aku yang pertama aku tak tahu sebab tak pernah tengok dia melukis . Aku pulak ? Haha . Pandai lukis daun je :P

Dari dulu lagi , aku teringin nak buat komik sendiri . Haha . Angan angan je tu . Sampai sekarang , heh , habuk komik pun tak ada . Dulu masa aku kecik , aku ada juga lukis komik , tapi terbengkalai . Haha . Cerita entah apa apa . Bila tengok balik komik tu , masyaAllah ! Lukisan tak boleh teruk lagi ke ? Haha . Pernah juga aku terfikir nak jadi pelukis . Homakhaiii ! Orang macam aku ni nak jadi pelukis ? Entah entah , bau peluang pun aku tak dapat .


 

Lukisan ni aku lukis masa exam addmath . Haha . Rajin tak ? Aku lukis untuk Syafiqah Nazira , classmate aku :3 Dia ada kat depan mata aku , sebab tu aku lukis gambar dia . Dah bosan sangat . Fed up dengan soalan addmath sebenarnya .


Aku suka gila lukisan aku yang ni ! Sebab aku warna dengan baik . Ahaha . Ehee ~ Suka suka :3


Teddy bear ~ Comel tak ? Kalau tak comel senyap ! Shhh .


Oh yeah , ini Sasuke . Walaupun aku tak suka Sasuke , tapi aku tetap lukis dia . Haha . Na tampal dekat punching bag . Lepas tu boleh lepas geram . Haha . Tipu .


Lukisan ni aku lukis untuk subjek seni masa aku tingkatan 3 . Tahun 2009 . Lukisan ni dah diconteng ! Anak buah aku punya kerja . Haihh .

Okay , sampai sini sahaja lah . Tak baik riak banyak banyak , sikit sikit tak apa :3 Hee ~ Okay , papai ~

________________________________________________

No comments: