LIKE ME LIKE ME!
P/s: Kalau tak suka, anda boleh hold Ctrl and then tekan W :D

Nombor bertuah :)

Saturday, October 29, 2011

Aku tak faham :/

Lelaki . Memang aku tak faham . Cinta tu , buta sangat ke ? Dia sedih bila dikecewakan , menangis disebabkan seorang perempuan . Well , bukan seorang lah yang buat dia nangis tu . Dah banyak kali jadi aku rasa . Tapi kenapa dia still degil ? Aku tak faham . Dia tak serik ke ? Kalau masochist tu , lain cerita lah .

Bila suka kat seseorang ni , mulalah dia update kat Febey , " Saya sayang awak ♥ ♥ " , " ILY secret admire " , etc . Oh , dia nak bagitahu kat satu dunia ke yang dia suka kat budak tu ? Bila dah dikecewakan , mulalah update status yang sedih sedih . Nak menagih simpati ke cik abang oi ? Bila dah sedih , dah nangis , tak serik juga ! Still kata dia masih suka kat si secret admire tu . Tak kenal erti serik ke cik abang ? Well , kalau SEKALI tak ada lah aku menyampah macam ni . Dah berkali kali kot . Dengan perempuan yang BERBEZA :)


Tak kira lah kau siapa pada aku , kekasih hati ke abang ke adik ke pak cik ke atok ke , aku tak kira ! Aku tetap nak luahkan apa yang aku rasa . Well , aku dah pernah bagitahu nak jadi diri aku sendiri kan ? Tak nak berpura pura sedapkan hati orang lain lagi dah . Sebab apa weh ? Sebab aku menyampah !


Please lah weh , matang lah sikit . Umur kau tu berapa ? 10 tahun ke ? Nak nangis sana nak nangis sini . Tak salah kau nak nangis , tapi tengok lah kau nangis tu untuk apa . Buang air mata je kau nangis pasal perempuansss weh . Kalau kau kumpul balik air mata kau tu , dah bergelen dah . Boleh buat sungai .

Sedarlah sikit , kau tu aku tengok tak lah brilliant gila nak mam . Then kau asyik nak fikir pasal perempuan . Perempuan perempuan perempuan . Tak ada benda lain dalam kepala kau tu ? Cuba lah buat mak bapak kau bangga kat kau . Kau tak nak ke diaorang bangga dengan kau ? Kau tak nak ?


Sorry lah kalau kau terasa dengan apa yang aku taip ni . Aku dah tak tahu nak buat macam mana nak sedarkan kau . Aku nasihat , kau tak nak dengar . Bila dah dikecewakan ke apa ke , baru lah kau nak minta maaf sebab tak dengar nasihat aku . Then , kau buat benda yang sama , OVER AND OVER AGAIN . Kau dah buat aku menyampah tahu ?


Fikir lah baik baik . Semua ni untuk masa depan kau juga . Aku sayang kau , sebab tu aku buat macam ni .

________________________________________________

No comments: